Поломки, які змушують автомобіль «виляти» на дорозі
Заноси автомобіля на поворотах, а іноді і на прямий — один із найпоширеніших неприємних симптомів несправності автомобіля. У чому саме полягає несправність так відразу і не зрозумієш, адже заносити автомобіль може з різних причин.
Однак перш ніж бігти на СТО, хочеться бути «морально» готовим до можливого ремонту, приблизно представляти його ціну та складність. Експерти Avto.pro перераховують запчастини, до яких можна заздалегідь прицінитися на сайті, оскільки скоріш над усе щось з цього доведеться міняти.
Шини
Найімовірніша причина — зношені шини зі стертими протекторами. Переконатися в цьому можна на власні очі та пальці, пройшовшись по всій поверхні шини. У нормі протектори повинні бути глибшими за 0,8 мм, тому на палець заздалегідь можна нанести позначку. Переконайтеся, що малюнок є рівномірним і не має плям.
Амортизатори
Пошкоджені амортизатори теж часто стають винуватцями нестійкості автомобіля та втрат траєкторії. Амортизатори псують ями на високій швидкості, невчасна заміна підшипників та високі навантаження через розбитий відбійник. Іноді це просто вік — після закінчення терміну експлуатації їх хоч не хоч треба міняти.
Сайлентблоки
Сайлентблоки в автомобілі може бути дуже багато, це залежить від конструкції підвіски. Сайлентблоки обладнані важелі, стійка стабілізатора, підрамник і балка. І пошкодження всього лише одного з них може призвести до розгойдування машини та заметів при поворотах і перебудовах. Сайлентблоки псуються через руйнування гумової деталі – зазвичай це видно неозброєним оком. Вартість ремонту залежатиме від того, який саме сайлентблок зіпсований. Сам елемент коштує дешево, але сайлентблок важеля та стійки стабілізатора треба міняти разом з деталлю.
Кульові опори та кермові наконечники
Ці деталі також впливають на стійкість автомобіля та його стабільну поведінку у поворотах. Вивести їх з ладу може розірваний пильовик, забруднений шарнір, втрата мастила. Ці запчастини коштують дешево і змінюються просто, тому ремонт не вдарить по кишені.
Маточинний підшипник
Якщо всьому виною підшипник маточини, автомобіль поводитиметься специфічно. Різкі, аварійно-небезпечні догляди під час руху прямою або «блукання» на поворотах досвідчений водій легко зможе співвіднести саме з цією деталлю. Підводить вона через розрив пильника і потрапляння через нього вологи і бруду. Ремонт може бути недорогим, якщо підшипник підлягає окремій заміні. Заміна маточини у зборі обійдеться дорожче.
В окремих випадках при заметах всі деталі автомобіля працюють справно і не потребують заміни. Причина може порушувати балансування коліс або нерівномірний тиск у шинах. У першому випадку справу виправить процедура розвал-сходження, у другому — банальний насос і манометр.
Слава Україні! Героям слава!